Sunday, June 7, 2009

Nu när jag vet att jag har trogna läsare så kommer jag självklart fortsätta posta och updatera mina bästaste i Sverige.
Bara som en påminnelse, jag saknar er något enormt och ni är fortfarande dom bästa vännerna jag kunnat fråga om! Alltid kommer ni vara nära hjärtat och när jag kommer hem igen hoppas jag att ALLA kan komma samman!!
Ok, så Robert är killen som jag träffade först när jag flyttade hit. Han är 23 år, construction worker och vi har varit tillsammans i ungefär 6 månader nu!
Ska posta en liten bild på han och hans söta hund Jake! ;)








Så, nu har saker och ting börjat rulla igång. Ska jobba ungefär 10 timmar idag och får då ihop ungefär 20 timmar på två dagar vilket betyder klir i kassan!

Jag försöker att trycka på om ledighet i sommar så att jag kan komma hem. Men jag pratade med min chef och man måste jobbat ett antal månader för att få upp till semester vilket betyder om jag jobbar hela sommaren så har jag överskridit den gränsen och kan kanske komma till min 20 årsdag, Robert och jag hade tänkt att ha en fest i Sverige då och bjuda alla vänner för att fira min födelsedag och möjligen vittna då Robert ger mig en "promise ring" vi var och tittade på ringar i förgår och dom han tittar på är underbara.
Det är inte som att vara förlovad bara en liten ring som visar att vi har varandra, om jag kan hålla i den i ett år så tänker han fria.
Planerna far runt och runt, får försöka klura ut något!!

Skriver mer senare.
Älskar er!!!

2 comments:

Cornelia said...

wow Big Plans! :D Im so happy 4 U sans! Åh saknar dig! kom hit så snart det bara går, hoppas verkligen att ni kommer hit till din 20-årsdag, älskar dig!! puss o kram!

anna said...

ehaat men shit :D jaa skulle va askul med fest för dig :D ååå o fortsätt blogga ;) puss!