Wednesday, July 15, 2009

Hallon

Good morning Sunshine!
Lägger upp lite pics som jag tog på min hunk här om dagen!!

Har börjat planera resan till Sverige och det kommer att hända, bara några månader kvar så är jag hemma igen! Jag saknar alla något galet och jag klarar ej längre av att inte se alla!
Jag och Robert gick och tittade på ringar i fredags och det var helt overkligt vilka ringar vi tittade på, han har redan hittat en men jag får icke se den ännu, stort steg men jag tror nog att det är rätt!

Har haft en liten mini semester redan, två dagar i rad jag inte behövde jobba så skönt!
Har sovit mer dessa dagar än jag gjort dom senaste veckorna!!

Kramar
Sans

2 comments:

/LUZ said...

love you my höns ^^

karin lil'bridge said...

kul med nytt inlägg sanna! :) skriv mer! saknar dej, längtar efter dej. ses snart!!! jag älskar dej