Wednesday, May 13, 2009

Updatering efter månader av frånvaro

Hallon alla, jag tvivlar på att någon läser denna blogg mer eftersom det aldrig händer något på den men om det nu skulle vara så att någon läser och undrar vart in the hell jag har tagit vägen så bestämde jag mig för att skriva några rader!
Jag fick äntligen min laptop så alla nu kan jag skypa och jag vill göra det så mycket jag kan nu!!! :D
Jag har också webcam så vi kan även se varandra!
Okej, så vart ska jag börja? Jag har börjat jobba fulltid nu och jobbar ungefär 40 timmar i veckan så jag har knappt tid för något annat i förgår jobbade jag ett shift i 10 timmar ingen break helt slut när jag kom hem, puh!
Igår så gick Robert och jag och betalade för våran lägenhet, vi skaffade äntligen in och flyttar in om ungefär två veckor. Har redan köpt grejer till köket och badrummet!
Denna lägenhet är full pimpad, i loungen har vi pool, jacuzzi, biljard, gym en egen bio och även andra saker som man kan sysselsätta sig med! Mycket mysigt, ska ta kort efter vi flyttat in och posta dom på myspace!
Håller även på att lägga upp mit schema för skolan, har bestämt mig för att ta några kurser i sommar.
Jag och Robert har även planer på att komma till Sverige i sommar om vi börjar spara ihop pengar nu så är det mycket möjligt att vi kan komma i sommar, det skulle vara underbart att komma hem ett tag och så kan jag visa Robert hur swedes do it!
Det summerar väl det mesta, nu när jag har en dator så kommer jag blogga betydligt mer och föröska updatera åtminstonde en gång i veckan!!!

Peace, put my swag on!

3 comments:

maxine said...

hej sans ! :) jag läser fortf din blogg haha eller har hålli utkik efter ett nytt inlägg :P

vem är robert? haha i havnt heard anythin bout him

SPILL IT sISTER! :P
Kram

Cornelia said...

Omhy sans! :D jag kollar alltid om du lägger upp nytt inlägg såklart ju!

coolt med lägenheten!! och ja du måste berätta mer om robert!

PUSS OCH KRAM

karin lil'bridge said...

vem är denna robert?!?!? SPILL IT! :p