Thursday, January 1, 2009

I bust the windows out your car

Igår var det nyår och det gick vilt till!
Jag hade inte planerat att det skulle bli så vilt som det blev, men roligt hade man!
Jag har aldrig sett så många poliser på ett litet ställe, sjukt att åka hem och se alla som blivit stoppade och aristerade för både det ena och det andra! Som tur var så skärpte jag mig ordentligt så vi blev aldrig stoppade.
I måndags höll jag på att bli stoppad för speeding, jag tänkte inte alls på det men helt plötsligt så ser jag blåa lysen en bit framför mig och så insåg jag att jag körde 70 på en 40 sträcka, han varanade mig och som tur var så förstog jag att det var mig han varnade. Geeze!

I tisdags så fixade jag till min tatuering och det gör lite ondare andra gången man går över den, han körde på höftbenet några gånger och jag ville bara slå ner någon, det värkte ända upp i ryggraden!
Men snyggt blev det, är nöjd med löven och min design.

Ikväll blir det mys hos Joshi och sedan middag imorgon kväll!
Nu ska jag leka lite på myspace and shit!

No comments: