Tuesday, December 30, 2008

I hope you don´t mind honey

Idag blir det tatuering, och jag är fortfarande inte hundra på vad jag ska göra men jag klurar väl ut det. När jag gick på estet så blomstrade min kreativa sida men på senaste tiden har den varit död, jag kan inte rita och fotografera går inte alls för att jag känner inte att det blir något unk i bilden, dom som fotograferar mycket vet vad jag menar! ;)
Min insperation är på noll just nu men att flytta och börja på en ny skola kanske kan väcka den till liv igen, hoppas jag!

Min födelesedag blev lyckad, vi åkte till Hunt´s club och dansade!
Jag fick komma in gratis jag var mycket stolt över detta!
För första gången i hela mitt liv så blev jag på hoppad av en lesbisk som började dansa med mig och lukta mig på magen! HAHA
Det var sjukt obehagligt så jag bestämde mig för att jag inte ville dansa mer och gick därifrån, det var så random att jag liksom inte alls var beredd på det. Hon hade dansat med andra tjejer hela kvällen men jag trodde inte att hon skulle bli så hardcore på en gång, come on! :P

På lördagen var det sista gången jag gick till Kahunas, det var mycket roligt fick umgås med min Police man Randall! När folk ser att jag pratar med honom så backar dom av och lämnar mig ifred, Randall is a big motherfucker dont mess with him!

Nästa vecka kommer pappa, ska åka och hämta honom i Memphis på onsdag och sedan på fredagen börjar vi packa ihop flyttbilar och tömmer huset! Läskigt! Bil färden ner bör bli intressant, måste nämligen köra i 12 timmar med en hund, fågel, katt och barn i bilen! Spännande! ;)

På fredag blir det middag med Josh, beställde just kläder och klänning för den kvällen på Victoria Secret! Jag lyckades handla för ungefär 172 dollar, måste vara rekord för mig! Pappa lär bli glad då han ser det! Yea!

I make your JuiceBox Dripp Dripp

No comments: